Maksimoi yrityksen resurssit

Laatupäällikköpalvelu maksimoi yrityksen resurssit

Laatupäällikköpalvelumme hoitaa asiakasyrityksen päivittäisen laadunhallinnan. Sen avulla laatujärjestelmätyö on tehokasta, ja samalla se vapauttaa yrityksen henkilöstön työskentelemään täysaikaisesti omaa erikoisosaamista vastaavien työtehtävien parissa. Laatupäällikköpalvelun tärkein tavoite on maksimoida asiakasyrityksen taloudellinen tuloksentekokyky.

lclc_uudetpalvelut2.jpg

Laatupäällikkö huolehtii ja hallinnoi kaikkia asiakkaan dokumentteja, joita johtamisjärjestelmät vaativat. Palvelun osa-alueita ovat asiakastyytyväisyys, toimitusvarmuus, mahdolliset asiakasreklamaatiot, sisäiset auditoinnit ja järjestelmäauditoinnit. Tavoitteena on yhdistää yrityksen nykyiset toimintajärjestelmät yhteneväiseksi johtamisjärjestelmäksi.

Hallitsemme kaikki merkittävät toimintajärjestelmät, kuten ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO 3834-2:2005, SFS-EN 1090-2 ja OHSAS 18001:2007. Asiakkaan kanssa teemme vuosisopimuksen, jonka laajuus sovitaan yhdessä ja yksilöllisesti riippuen yrityksen toiminnasta ja käytettävien järjestelmien määrästä. Tämän jälkeen laatupäällikkömme jatkaa yhtä lailla yksilöllistä työtään asiakasyrityksen hyväksi.

Laatupäällikköpalvelumme on nyt parempi kuin koskaan, sillä olemme kehittäneet sen tueksi helpon ja innovatiivisen LC LogiCloud –ohjelmiston. 

Tutustu myös uuteen, päivän mittaiseen Laatu Haltuun –koulutukseemme!

imgOta yhteyttä!
Kauhajoki +358 20 7470 300